
REGULAMIN SKLEPU
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Właścicielem sprzedawanych produktów jest firma Kulsanit Radosław Kulik mieszcząca się w 95-070 Krzywiec, ulica Siewna 3, NIP 7282292298, która jest stroną umowy sprzedaży, sprzedawcą, właścicielem sklepu oraz administratorem danych osobowych.
-
Kupującym (konsument) to osoba, która dokona zakupu zgodnie z postanowieniami regulaminu.
-
Dokonując zamówienia kupujący akceptuję postanowienia regulaminu.
-
Sprzedający zastrzega możliwość zmiany treści regulaminu. Zmiany nie będą dotyczyć już zawartych umów.
-
Sposób dostawy towaru:
- odbiór osobisty,
- wysyłka na wskazany adres w Polsce,
- dowóz do klienta w obrębie świadczenia usług (do 20 km od miejsca siedziby firmy).
§2 PRODUKTY
-
Ceny produktów wyrażone są w polskich złotych [PLN] i są cenami brutto (zawierają wszystkie należne podatki, cła).
-
Koszt dostawy towaru jest ustalany indywidulanie podczas składania zamówienia.
-
Sprzedawca ma prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania promocji i wycofywania zakończonych. Zmiany cen nie mają zastosowania do zamówień przyjętych do realizacji.
§3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
-
Zamówienia mogą być składane:
- bezpośrednio z portalów aukcyjnych (sprzedajemy.pl, allegro.pl)
- mailowo na adres:
- telefonicznie pod numerem: 505-894-204
-
Sprzedaż zostanie dokonana na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu składania zamówienia.
-
Po złożeniu zamówienia kupujący otrzyma informację na temat realizacji zamówienia.
-
W przypadku złożenia zamówienia na adres mailowy i braku odpowiedzi ze strony sklepu, proszę o kontakt telefoniczny: 505-894-204.
-
Prawidłowo złożone zamówienie będzie niezwłocznie realizowane przez sprzedającego.
-
Kupujący podczas składania zamówienia, musi podać adres wysyłki lub dostawy. Błędnie podany adres, skutkuje ponownymi kosztami wysyłki lub dowozu towaru.
§4 PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE
-
Przedpłata na konto.
-
Pobranie.
-
Kartą lub gotówką podczas odbioru lub dostarczenia pod wskazany adres.
§5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w godzinach pracy sklepu.
-
Po potwierdzeniu zamówienia następuje zawarcie umowy kupna – sprzedaży.
-
Sposób dostawy towaru:
-
- odbiór osobisty,
-
- wysyłka na wskazany adres w Polsce,
-
- dowóz do klienta w obrębie świadczenia usług (do 20 km od miejsca siedziby firmy).
-
-
Realizacja zamówienia następuje:
- płatne przy odbiorze – w ciągu 1-2 dni roboczych po złożeniu zamówienia, plus czas dostawy przez przewoźnika;
- przedpłata – w ciągu 1-2 dni roboczych po zaksięgowaniu kwoty należności za zamówiony towar, plus czas dostawy przez przewoźnika;
- dostawa do klienta – po ustaleniu dogodnego terminu;
- czas realizacji zamówień na indywidualne zamówienie jest ustalany podczas zamawiania.
-
Zamówienia są realizowane na terenie Polski.
-
Kupujący będzie na bieżąco informowany o etapach realizacji zamówienia za pomocą formy kontaktu wybranej podczas składania zamówienia.
-
Za datę zrealizowania zamówienia uważa się datę przekazania towaru przewoźnikowi lub dostawy pod wskazany adres, a jeżeli Kupujący jest Konsumentem to za datę zrealizowania zamówienia uważa się dzień dostarczenia towaru Kupującemu.
-
Po złożeniu zamówienia Nabywca wyraża zgodę na wystawienie i przesłanie faktury zakupu drogą elektroniczną.
-
Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych.
§6 KOSZTY DOSTAWY TOWARU
-
Koszty dostawy towaru ponosi Kupujący, chyba że strony ustalą inaczej.
-
Koszty dostawy towaru i inne koszty zostaną wskazane podczas składania zamówienia przez Kupującego.
-
Informacje o kosztach dostawy są podawane w miejscach wystawienia towaru do sprzedaży.
§7 SKŁADANIE REKLAMACJI
-
Kupujący ma prawo złożyć reklamację z tytułu wad towaru.
-
W przypadku ewentualnej reklamacji zakupionego towaru, reklamację należy składać na adres: , telefonicznie dzwoniąc pod numer: 505-894-204, bądź listownie na adres: Kulsanit Radosław Kulik, 95-070 Krzywiec, ul. Siewna 3 z dopiskiem REKLAMACJA. Podczas składania reklamacji należy podać imię i nazwisko kupującego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury, paragonu), opisać przedmiot reklamacji i podać preferowany sposób rozwiązania problemu.
-
Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zauważy podczas odbioru paczki, że opakowanie posiada uszkodzenia, zaleca się sprawdzenie zawartości w obecności kuriera i jeżeli towar będzie uszkodzony zaleca się sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera, oraz poinformowania sprzedającego o zaistniałej sytuacji.
-
Konsument powinien w ciągu 7 dni od odbioru zamówienia sprawdzić czy zamówiony towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, jeżeli taki fakt nastąpi to należy wezwać kuriera i spisać protokół reklamacyjny oraz poinformować sprzedającego o zaistniałej sytuacji.
-
Brak protokołu spisanego przez kuriera nie ogranicza praw Konsumenta i nie ogranicza jemu prawa do złożenia reklamacji, a sprzedawca nie może uzależniać rozpatrzenia takiej reklamacji od posiadania protokołu.
-
Kupujący zobowiązuje się do przesłania odpowiednio zabezpieczonego i zapakowanego reklamowanego towaru na adres sprzedającego: Kulsanit Radosław Kulik, 95-070 Krzywiec, ul. Siewna 3.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru przez sprzedającego.
-
Koszty nieuzasadnionej reklamacji ponosi Kupujący.
§8 PRAWO DO ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Kupujący, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić znaków używania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres sprzedającego: Kulsanit Radosław Kulik, 95-070 Krzywiec, ul. Siewna 3, elektronicznie: lub telefonicznie dzwoniąc pod numer: 505-894-204.
-
Zwracany towar należy odpowiednio zapakować oraz zabezpieczyć by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Czas na zwrot to 14 od chwili dokonania zgłoszenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.
-
Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
-
Sprzedający zwraca Kupującemu cenę towaru wraz z kosztami przesyłki od Sprzedawcy do Kupującego, w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Zwrot środków nastąpi przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy. Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia innej formy
§9 ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
-
W przypadku sporów, strony będą dążyły do polubownego zakończenia sprawy. W wypadku niemożności osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej spory będą rozstrzygane przez stosowny Sąd. Sądem właściwym dla rozpatrywania spraw wynikających z umowy sprzedaży, których stroną pozostaje przedsiębiorca, jest sąd właściwy dla siedziby przedsiębiorcy.
-
W przypadku, gdy stroną umowy jest Konsument, spory zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. Zm).
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny ( tj. Dz.U.2014 poz.121), ustawy z dnia 30.05.2014 r. O prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz.827) oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
Radosław Kulik hydraulik, usługi hydrauliczne:
- Łódź: Bałuty,
- Górna,
- Polesie,
- Widzew,
- Dąbrowa,
- Zarzew,
- Chojny,
- Retkinia,
- Radogoszcz,
- Teofilów,
- Złotno.
- Łódzkie: Zgierz,
- Konstantynów Łódzki,
- Aleksandrów Łódzki,
- Pabianice,
- Lutomiersk.