0
HOME / Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sprzedawanych produktów jest firma Kulsanit Radosław Kulik mieszcząca się w 95-070 Krzywiec, ulica Siewna 3, NIP 7282292298, która jest stroną umowy sprzedaży, sprzedawcą, właścicielem sklepu oraz administratorem danych osobowych.

  2. Kupującym (konsument) to osoba, która dokona zakupu zgodnie z postanowieniami regulaminu.

  3. Dokonując zamówienia kupujący akceptuję postanowienia regulaminu.

  4. Sprzedający zastrzega możliwość zmiany treści regulaminu. Zmiany nie będą dotyczyć już zawartych umów.

  5. Sposób dostawy towaru:

- odbiór osobisty,

- wysyłka na wskazany adres w Polsce,

- dowóz do klienta w obrębie świadczenia usług (do 20 km od miejsca siedziby firmy).

§2 PRODUKTY

  1. Ceny produktów wyrażone są w polskich złotych [PLN] i są cenami brutto (zawierają wszystkie należne podatki, cła).

  2. Koszt dostawy towaru jest ustalany indywidulanie podczas składania zamówienia.

  3. Sprzedawca ma prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania promocji i wycofywania zakończonych. Zmiany cen nie mają zastosowania do zamówień przyjętych do realizacji.

§3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia mogą być składane:

- bezpośrednio z portalów aukcyjnych (sprzedajemy.pl, allegro.pl)

- mailowo na adres:

- telefonicznie pod numerem: 505-894-204

  1. Sprzedaż zostanie dokonana na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu składania zamówienia.

  2. Po złożeniu zamówienia kupujący otrzyma informację na temat realizacji zamówienia.

  3. W przypadku złożenia zamówienia na adres mailowy i braku odpowiedzi ze strony sklepu, proszę o kontakt telefoniczny: 505-894-204.

  4. Prawidłowo złożone zamówienie będzie niezwłocznie realizowane przez sprzedającego.

  5. Kupujący podczas składania zamówienia, musi podać adres wysyłki lub dostawy. Błędnie podany adres, skutkuje ponownymi kosztami wysyłki lub dowozu towaru.

§4 PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE

  1. Przedpłata na konto.

  2. Pobranie.

  3. Kartą lub gotówką podczas odbioru lub dostarczenia pod wskazany adres.

§5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w godzinach pracy sklepu.

  2. Po potwierdzeniu zamówienia następuje zawarcie umowy kupna – sprzedaży.

  3. Sposób dostawy towaru:

    1. - odbiór osobisty,

    2. - wysyłka na wskazany adres w Polsce,

    3. - dowóz do klienta w obrębie świadczenia usług (do 20 km od miejsca siedziby firmy).

  4. Realizacja zamówienia następuje:

- płatne przy odbiorze – w ciągu 1-2 dni roboczych po złożeniu zamówienia, plus czas dostawy przez przewoźnika;

- przedpłata – w ciągu 1-2 dni roboczych po zaksięgowaniu kwoty należności za zamówiony towar, plus czas dostawy przez przewoźnika;

- dostawa do klienta – po ustaleniu dogodnego terminu;

- czas realizacji zamówień na indywidualne zamówienie jest ustalany podczas zamawiania.

  1. Zamówienia są realizowane na terenie Polski.

  2. Kupujący będzie na bieżąco informowany o etapach realizacji zamówienia za pomocą formy kontaktu wybranej podczas składania zamówienia.

  3. Za datę zrealizowania zamówienia uważa się datę przekazania towaru przewoźnikowi lub dostawy pod wskazany adres, a jeżeli Kupujący jest Konsumentem to za datę zrealizowania zamówienia uważa się dzień dostarczenia towaru Kupującemu.

  4. Po złożeniu zamówienia Nabywca wyraża zgodę na wystawienie i przesłanie faktury zakupu drogą elektroniczną.

  5. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych.

§6 KOSZTY DOSTAWY TOWARU

  1. Koszty dostawy towaru ponosi Kupujący, chyba że strony ustalą inaczej.

  2. Koszty dostawy towaru i inne koszty zostaną wskazane podczas składania zamówienia przez Kupującego.

  3. Informacje o kosztach dostawy są podawane w miejscach wystawienia towaru do sprzedaży.

§7 SKŁADANIE REKLAMACJI

  1. Kupujący ma prawo złożyć reklamację z tytułu wad towaru.

  2. W przypadku ewentualnej reklamacji zakupionego towaru, reklamację należy składać na adres: , telefonicznie dzwoniąc pod numer: 505-894-204, bądź listownie na adres: Kulsanit Radosław Kulik, 95-070 Krzywiec, ul. Siewna 3 z dopiskiem REKLAMACJA. Podczas składania reklamacji należy podać imię i nazwisko kupującego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury, paragonu), opisać przedmiot reklamacji i podać preferowany sposób rozwiązania problemu.

  3. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zauważy podczas odbioru paczki, że opakowanie posiada uszkodzenia, zaleca się sprawdzenie zawartości w obecności kuriera i jeżeli towar będzie uszkodzony zaleca się sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera, oraz poinformowania sprzedającego o zaistniałej sytuacji.

  4. Konsument powinien w ciągu 7 dni od odbioru zamówienia sprawdzić czy zamówiony towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, jeżeli taki fakt nastąpi to należy wezwać kuriera i spisać protokół reklamacyjny oraz poinformować sprzedającego o zaistniałej sytuacji.

  5. Brak protokołu spisanego przez kuriera nie ogranicza  praw Konsumenta i nie ogranicza jemu prawa do złożenia reklamacji, a sprzedawca nie może uzależniać rozpatrzenia takiej reklamacji od posiadania protokołu.

  6. Kupujący zobowiązuje się do przesłania odpowiednio zabezpieczonego i zapakowanego reklamowanego towaru na adres sprzedającego: Kulsanit Radosław Kulik, 95-070 Krzywiec, ul. Siewna 3.

  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni, liczonych od dnia otrzymania towaru przez sprzedającego.

  8. Koszty nieuzasadnionej reklamacji ponosi Kupujący.

§8 PRAWO DO ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Kupujący, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić znaków używania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres sprzedającego: Kulsanit Radosław Kulik, 95-070 Krzywiec, ul. Siewna 3, elektronicznie: lub telefonicznie dzwoniąc pod numer: 505-894-204.

  2. Zwracany towar należy odpowiednio zapakować oraz zabezpieczyć by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Czas na zwrot to 14 od chwili dokonania zgłoszenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.

  3. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.

  4. Sprzedający zwraca Kupującemu cenę towaru wraz z kosztami przesyłki od Sprzedawcy do Kupującego, w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  5. Zwrot środków nastąpi przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy. Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia innej formy

§9 ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

  1. W przypadku sporów, strony będą dążyły do polubownego zakończenia sprawy. W wypadku niemożności osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej spory będą rozstrzygane przez stosowny Sąd. Sądem właściwym dla rozpatrywania spraw wynikających z umowy sprzedaży, których stroną pozostaje przedsiębiorca, jest sąd właściwy dla siedziby przedsiębiorcy.

  2. W przypadku, gdy stroną umowy jest Konsument, spory zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. Zm).

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny ( tj. Dz.U.2014 poz.121), ustawy z dnia 30.05.2014 r. O prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz.827) oraz inne obowiązujące przepisy prawa.

    Nasza strona korzysta z plików cookies w celach zbierania statystyk odwiedzin.

    X